Ouppfostrat


Kommentarer
Postat av: Maya

Håller helt med dig. Mina barn fick följa med till frissan och överallt och det har gått bra. Jag var på resatsurang och då kom det ett barn och tog en friterad räka på min tallrik. Han fick springa som han ville. Fast det som retar mig värst är när föräldrar inte ens ids att säga till.

Svar: Nej precis!! Som de är rädda för sina egna barn!!
AbsolutLinan

2013-10-20 @ 12:10:41
URL: http://mayasblogg.net
Postat av: Linda

Håller med om att det är fruktansvärt när föräldrar inte säger till, men inte att förglömma är barn olika, oavsett uppfostran. En del är lugna, andra näst intill vilda och då förstår jag om man inte vill ta med hen överallt.

2013-10-23 @ 07:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback