Hat kan driva människor


Kommentarer
Postat av: Gerd Eriksson

Att ha åsikter om en sakfråga är en sak. När det går till personangrepp så drar jag mej undan. Du och jag har ju inte samma åsikter. Inte hatar jag dej för det. Vi tycker bara olika i en sakfråga.



För de som har mycket frustration inom sej och vill få ut den så kan jag rekommendera att gå på hockeymatch. Där går det att få utlopp för all frustration. Det funkar. För mej.



Du fick mej ju att baka bullar. Det så nog gillar jag dej liiite iaf.... Hoppas att lillan piggar på sej!



Kram Gerd

2009-01-25 @ 15:50:09
URL: http://jejjis.webblogg.se/
Postat av: Lina

Tack:-) Jag hatar verkligen inte dig heller lilla Gerd! Hur roligt skulle denna debatt vart om alla tyckte likadant, bara synd att så många just nu drar skugga över debatten genom att kasta skit åt höger och vänster. Plötsligt är det det man koncentrerar sig på:o/



kram

2009-01-25 @ 18:07:44
URL: http://absolutlinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback