hur kan man?


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag är också en sån där mjukis, som sliter av mig jeansen så fort jag kommer in och hoppar i min mjukisbyxor. Är bara så ljuvligt att få vara lite oöm helt enkelt. Dock kan man ju vara snygg/ha snygga kläder för övrigt. Dock skulle jag aldrig visa mig offentigt i mjukisbyxor. Den grejen har jag inte fattat....

2011-05-18 @ 16:49:23
URL: http://bubblebloom.blogg.se/
Postat av: Lina

Du är förlåten Linda, hemma när ingen ser får man:-). Fast jag känner mig sjuk då:-/ urk:-O såg sjukdomskvinnan sist jag va i Ed ;-p

2011-05-18 @ 20:56:27
Postat av: Fia

Jag älskar mjukisbyxor och använder nästan inget annat än just mjuka byxor. Har ett par jeans som jag till mitt förtret insåg var lite för små så det var inte bekvämt att använda. Jag har herrpyjamasbyxor som jag går runt i rätt ofta, i size xxxl typ. ;) De är stora och sköna. Men jag håller med, det är inte snyggt.

2011-05-19 @ 19:46:27
URL: http://lusth.org
Postat av: Susanna

Håller inte med dig där Lina.. Det är skönt med mysbyxor :) Just nu stramar det mesta på magen, så det går i mysbyxor och leggings. OCH det finns snygga mysbyxor oxå :) Och vill ingen se mig i mina mysbyxor, så får dom låta bli att titta!!

Tänker på detta som Titti och Benji tog upp för några dagar sedan på Rixfm, om denna undersökningen om vad man får ha på sig eller inte ha på sig i olika åldrar. Sånt retar galla på mig, det är ju ingen som kan bestämma vad man får ha på sig och när. Det handlar ju bara upp till en själv vad man vill klä sig i. Om man nu vill ha på sig en bikini när man är 60 år, så har väl ingen annan med det att göra!?! Och nu blev jag på hugget när du "klagar" på mjukisbrallan.. ;) Visst kan man tänka vad man vill, om hur det ser ut och så vidare, men man har ju absolut inget att göra med hur andra folk klär sig.

2011-05-22 @ 19:03:14
URL: http://mammasusanna.blogg.se/
Postat av: Lina

Som gravid är man ursäktad:-) ;-p Ttor jag hatar mjukisbrallan så drastiskt av den anledningen...påminner mih om när man inte kommet i annat:-/ Sedam får ju givetvis alla klä sig som man vill...mjukisbralla, burka, hotpants:-p inget jag skulle gå runt i men andra är välkomna;-p

2011-05-22 @ 21:40:23
Postat av: Maya

Haha, jag älskar mjukisbyxor men endast inomhus å när man är ledig.. Tycker inte att folk ska ha dem på sig utomhus om man inte är på väg eller från träning

2011-06-03 @ 17:50:58
URL: http://mayasblogg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback