sparat 400kr...men till vilket pris?


Kommentarer
Postat av: Diana

Ja kännde verkligen igen mig i det du skriver. Har varit på Lidl en gång tror jag och då handlade jag typ bara några grejer men det var verkligen mini mini rullband efter kassörskan. Superduper dumt system :/

2011-01-25 @ 12:09:50
Postat av: Susanna

Håller med dig om detta urkorkade system med långt rullband först... Så man måste packa upp alla saker man har i kundvagnen, och sedan slänga det tillbaka och ställa sig brevid och packa ner i sina plastpåsar.. Jag handlar ALDRIG ensam på Lidl om jag ska ha mer än 6 saker.. För då kan man hjälpas åt att packa snabbt. Gillar inte det systemet :/ Men annars gillar jag Lidel, finner det mesta som vi ska ha där :) Och så blir det ju lite billigare!!

2011-01-25 @ 19:57:59
URL: http://mammasusanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback