Helgens nöje


Kommentarer
Postat av: Fia

Låter som en jobbig helg. Vi har också haft en ganska mysko helg. Fredag: Utgång men vi är sjukt hungriga och Martin (sambon) fick ont i huvudet typ migrän.



Lördag: Vaknar halvt bakfull och lite stressad. Planerna är först Boda Borg (typ som fångarna på fortet fast man går in hela laget istället för en och en), sen grilla och efter det till ett annat ställe och se schlagern. Blev inte som vi tänkt oss. Tar oss till Karlskoga för Boda borg. Bilen går sönder, typ batteriet kokar och luktar äggmök (äter inte ägg på ett tag om man säger så.) Martin har fortfarande ont i huvudet... Vi har kul i några timmar i alla fall och funderar sen på hur bilen ska gå hemåt. Det slutar med att det börjar blixtra i stereon. Bussen går hem en timme senare och vi är så trötta och griniga att vi tar oss hem själva istället för att grilla och sen åka vidare för musiken på kvällen. Pizza och schlager i vår ensamhet.



Söndag: Robin är tillbaka, skitgrinig och ledsen för att han inte fått någon god mat eller nått i helgen. Ätit en massa laktos och har ont i magen och pruttar. Nu börjar det bli bättre och jag ska snart sätta mig ner och lästräna med han tänkte jag. Aktivera hans huvud så att han blir av med lite energi. Kroppen får jag aktivera sen tänkte jag med inlines (Hans kropp och inte min, jag har ont i hela kroppen efter Boda Borg. :) )



Jag har trots det haft en ganska okej helg tillsammans med sambon. Men känner mig en aningen död idag. Hoppas det går bra på vägningen imorgon. Själv går det åt skogen helt. Jag klarar inte det här just nu känner jag. Ska byta preventivmedel igen från mini-piller till kopparspiral, vill inte ha en massa hormoner som spökar i mig just nu. Är trött och mår ganska dåligt rent allmänt, tror att jag är sjuk tills jag inser att det kanske är hormonerna som gör det så jag får prova nått utan istället. Kanske går det bättre då. :)



Det blev en halv uppsats... Kram kram

2009-05-17 @ 13:40:04
URL: http://lusth.blogspot.com/
Postat av: Fia

Hehe, jag var rätt så en aningen förbannad igår men idag så börjar jag se humorn i det hela. Lite synd bara, Robin kommer hem från en helg hos farmor och farfar och är helt hysterisk och behöver aktiveras. Jag har ont i hela kroppen (men ja det var kul) och är allmänt seg i huvudet för tillfället. Vad gäller bilen så får vi se om vi skrotar skiten eller försöker att fixa den. Skrotar vi den så letar vi efter en ny skrotbil för bara någon tusenlapp istället... :)



Men det är lugnt, skratta du. :) Det gör vi som sagt idag också.

2009-05-17 @ 15:09:23
URL: http://lusth.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback