livets vingslag har rört mig idag


Kommentarer
Postat av: Fia

Alla ska vi den vägen vandra men inte gör det mindre ont för de efterlevande för den sakens skull. Hoppas att farfar inte mår allt för dåligt nu när farmor är borta. Minns när min farfar dog, alldeles för tidigt i ett flertal strokear, farmor stackarn blev lämnad ensam men hon klarade det hon också. Hon har levt i över tio år utan farfar nu. Men det är klart att hon saknar honom..



Antar att skolan kommit igång för dig på riktigt nu. Sonen min började idag och han var så nervös att han inte visste vart han skulle ta vägen. Jag och sambon följde med han och var med i 30 minuter innan han fick en kram av oss och vi gick därifrån. Stora pojken har börjat i ettan nu och det är läskigt för han men så sjukt läskigt för mig också. Han har blivit så stor. När jag blev gravid så trodde jag nästan aldrig att den här dagen faktiskt skulle komma och inte att det skulle gå så fort. Jag vet inte vad det är men det känns speciellt på nå vis när de är så stora att de börjar i ettan. Det är skolan på riktigt och bebis är på väg att bli en stor stor pojke. En som kan läsa och räkna och lära sig saker på egen hand...



Hoppas du har en bra första vecka med dina elever. Kram

2009-08-18 @ 19:04:25
URL: http://lusth.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback