trötthetsdag nr 1


Kommentarer
Postat av: Linda

Det är så typiskt att jag ska jobba just den helgen som marknan är, jag som hade tänkt gå på den för en gångs skull på ett år eller vad det kan va. Du får göra den lite osäker åt mig också. :( höstmarknaden är ju den som gäller,...

haha.... fan, synd att jag inte kan säga det är i alla fall marknad på lördag.... :( Är ju allt på en gång nu. Ny lgh, flytta från lgh i kstad samt stuga i seläter, samt att de håller på att byta fönster här nu och plus att jag fått nåt konstigt utslag på magen,... i bland e det inte lätt. Kram!

2008-10-06 @ 20:47:49
Postat av: Lina

ååå va synd...hade ju vart sköj att ses. Måste göra det snart i vilket fall som helst <3

2008-10-06 @ 21:49:36
URL: http://absolutlinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback