Det rullar på


Kommentarer
Postat av: Maya

All förändring behöver inte vara av ondo, även om du ångrar dig senare så har du vuxit ett steg till.. Lycka till

2015-02-05 @ 23:55:30
URL: http://mayasblogg.net
Postat av: Marika

Hej! Har följt din blogg i flera år, vi har barn i samma åldrar tror jag och var en gång i tiden med i samma grupp på familjeliv. Tråkigt med separation men ibland finns det ingen annan lösning. Funderar just på det när vet man att det inte fungerar längre? Har varit tillsammans med min man i 16 år och funderar själv på separation men har inte vågat ta steget, är rädd att ångra mig sedan. Lycka till med ny lägenhet och allt!

Svar: Å va trevlig att du hör av dig! Ja, man vet det nog inte förrän det är gjort...själv hade jag kanske aldrig vågat ta klivet, nu hade jag tur att M tog det hela på tal och nu känns allt SÅ rätt! Jag har tappat bort mig själv i vårt förhållande och har under lång tid mått dåligt. Jag är ju inte sur och irriterad!
AbsolutLinan

2015-02-07 @ 11:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback