50kg:-O


Kommentarer
Postat av: Linda

Men JÄKLAR vilken tunnis du blivit då! Härligt! Är väl inte så farligt bara du inte går ner ännu mer bara. Lite Lina vill vi ha kvar! ;) passar verkligen kläderna då då? Jag kämpar med mina sista gravidkilon men tyvärr gick jag ju upp 5 kilo innan jag blev gravid så nu väger du 12 kilo mer än mig och är väl typ 7 cm längre om inte mer? Pjuhhhh nu känner jag mig fet :)

2012-07-15 @ 12:16:49
Postat av: Lina

Ja jag vet, men brukar bli några kilon varje stressig period men borde nog snart var stabilt igen. Alla kläder passar som vanligt så jag ser ingen skillnad:p Ska nog inte lita allt för mkt på vår gamla våg:)

2012-07-15 @ 12:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback