MEN GE DIG


Kommentarer
Postat av: Maya

Jag börjar jobba på tisdag

2012-08-08 @ 21:36:51
URL: http://mayasblogg.com
Postat av: Linda

Skulle också vilja supa ett slag ;) ....med DIG!! När du pratade på det där på Facebook om nakenbild nu senast vi träffades så kom jag att tänka på bilden du tog av mig när jag kissade bak ett träd i närheten av Mosserudsvägen!!! :-P Det var tider det ;) en ut av Lina and Linda goes wildast ever kvällar!!!

2012-08-11 @ 18:46:16
URL: http://bubblebloom.blogg.se
Postat av: Lina

Å Linda va mycket roligt vi haft ihop, saknar så ofta dessa hysteriska stunder men också våra djupa samtal om livet! Det där när du kissa bak trädet blev ju uppföljt av det där tuggandet på morotsbröd!!!! Wiiiii! Får bli en fylla snart!

2012-08-11 @ 18:56:47
Postat av: Lina

Å Linda va mycket roligt vi haft ihop, saknar så ofta dessa hysteriska stunder men också våra djupa samtal om livet! Det där när du kissa bak trädet blev ju uppföljt av det där tuggandet på morotsbröd!!!! Wiiiii! Får bli en fylla snart!

2012-08-11 @ 18:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback