neeewie


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hej!



Såg bilden på dig från nyår...det såg ju inte alls ut som du. HUR eller VAD har du gjort för att gå ner så mycket??? Jag vill också men verkar som om inget funkar...snälla dela med dig av hur du gjorde!



Fin klänning den rosa du har på en av bilderna också!

Kram Jeanette

2011-05-12 @ 08:06:45
Postat av: Lina

Hej Jeanette! Mkt av hur jag gjorde finns att läsa under Vägen tillbaka till mig själv här i bloggen. Till en början gick jag med i viktväktarna för att kicka igång det och få motivation. Kortfattat kan man väll säga att jag numer äter hälsosamt och ganska lågkalori. Mycket frukt, grönsaker, dricker mkt vatten, tar bara en portion osv. Undviker snabba kolhydrater, snabbmat, halvfabrikat + att jag tränar endel (gjorde jag dock inte under viktminskningen). Äter onyttigheter med måtta!

2011-05-12 @ 08:56:21
URL: http://absolutlinan.blogg.se/
Postat av: susanna

Du passade bra i den nya frillan :)

ÅÅ den klänningen var super fin, prinsessfin ;)

Kan tänka min att lilla Engla skulle vilja ha en liknande :)Du får spara den till henne :)

2011-05-12 @ 19:09:41
URL: http://mammasusanna.blogg.se/
Postat av: Lina

tack Susanna! Ja Engla blev ju så sur på mig när jag struttade runt i prinsessklänningen :-p ville ha en likadan!

2011-05-12 @ 19:11:34
URL: http://absolutlinan.blogg.se/
Postat av: Anonym

oj, måste missat detta inlägg...

Jag som väntat på bild på klänningen... så fanns den här..

Den var JÄTTE fin, Engla ser lite smått avundsjuk ut =)

Ny frisyr oxå, jätte fint Lina!!

2011-05-23 @ 22:03:07
Postat av: Lina

Taaaack:-) ja klänningen är one of a kind! Love it! <3

2011-05-23 @ 22:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback