GUUUD


Kommentarer
Postat av: Ulrika

VV och LCHF är ju två motpoler helt klart. Om du lyckas gå ner i vikt och SEN HÅLLA DEN VIKTEN, grattis till dej oavsett vilken metod du väljer! Men håller du på och jojobantar (som de flesta VV-anhängare) så är det ju uppenbarligen inte en bra och hälsosam metod.

2011-02-26 @ 09:30:53
Postat av: lina

Att banta är att förändra sin livsstil, gör man det så går man ner i vikt. Tror jojobantning är ett bihang till de flesta dieter, går man tillbaka till gammalt matmönster igen är det ju kört! Jag har lyckats hålla min vikt och vet många som lyckats med Vv. För mig känns det främmande att gå ner i vikt med lchf då jag aldrig gillat grädde, bacon, feta såser...gillar liksom inte smaken

2011-02-26 @ 13:58:30
URL: http://absolutlinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback