BUZZADOR


Kommentarer
Postat av: Susanna

Vad exakt menas med buzzador?? Är det gratis eller? fattar att man ska testa vissa produkter. Men måste man prova alla produkter eller får man välja? Kommer det hem i brevlådan eller måste man hämta ut det? Har du gjort det länge?

Låter ju lite intressant :)

2011-04-06 @ 19:46:12
Postat av: Lina

Jag har varit medlem sedan typ 2007-2008 så ett tag, det är helt gratis. När du blir medlem får du fylla i intressen och uppgifter om dig själv. Utifrån detta får du sedan erbjudanden att delta i tester av olika produkter. Kan vara alltmöjligt...hudlotion, kattmat, måltidsdrycker, tacoprodukter...ja allt möjligt verkligen. Det är frivilligt att delta och man kan tacka nej. När du tackat ja till ett test kommer det hem testprodukter i brevlådan/till dörren. Tycker det är superskoj! Bli gärna medlem via min länk så jag får extra poäng :-)

2011-04-06 @ 19:58:45
URL: http://absolutlinan.blogg.se/
Postat av: Susanna

Blev medlem nu genom länken du lagt upp.. Fattar inte så mycket än, men det värkar spänande.. Kommer det mail om olika produkter nu då? Eller måste jag hålla koll på min sida?? Nu kommer jag kanske tjata på dig om detta mycket, men det är du som lurat mig in på det ;) hihi

2011-04-07 @ 17:44:43
URL: http://mammasusanna.blogg.se/
Postat av: Lina

Å va bra :-) Det är superkul...jag får vara din buzzador vän i nöden så hör av dig om du undrar över ngt :-p Nu är det bara att sitta och vänta tills det dyker upp ngt spännande, du får frågan på din mejl. Ibland får man frågor ofta och ibland mer sällan. Men den som väntar på ngt gott :-p

2011-04-07 @ 21:20:43
URL: http://absolutlinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback