Jakten på det rätta!


Kommentarer
Postat av: Fia

Jag är också sugen på hus. Innan jag ens har råd med ett. Vi har lite högre krav på vårat så jag funderar faktiskt på om vi inte ska bygga.



Dels så vill vi ha en källare så att Martin kan ta sina musikgrejer och ha de där nere.



Sen vill vi gärna ha 5 kanske 6 rum. Ett till sonen, ett till oss, ett till mig och ett till sambon och så vardagsrum.



Vi vill bo en bit utanför men inte för långt utanför stan. Buss ska gå ofta och nära.



Vi vill ha en ganska stor tomt, lagom stor. Inga rabatter men gärna träd och buskar.



Garage är såklart ett måste, gärna så man får plats med två bilar.



Sen vill vi inte ha eluppvärmt hus utan gärna jordvärme eller bergvärme.



Jag fasar för hur det ska bli när vi kommer ut på marknaden på riktigt...

2010-03-13 @ 17:11:21
URL: http://lusth.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback