Halloween


Kommentarer
Postat av: Linda

hahaha minns tydligt den fråga jag fick ett flertal gånger av Jenny, efter den kvällen -99 "Hur går det med jappen?" haha Var han den ende som var utklädd? Minns inte så många fler. Dock minns jag ju tiaran, trollspöt och att halloween 2003 bidrog till vissa händelser som förändrade mitt liv! Minns också att trollspöt gått sönder när vi gått ur en bil på torget och att jag någon dag senare såg rester på backen, av den stärnan i rosa-lila som dekorerade spöet längst upp. ja herregud säger jag, vilka minnen! Men håller med dig, det börjar enna ebba ut nu, det här med att klä ut sig och festa loss på halloween...åtminstone för mig.

2009-10-30 @ 22:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback