Celine...


Kommentarer
Postat av: camilla

Usch då :( Har aldrig hört talas om. Stackars kisse.

Hur har ni fått göra nu dåmedkatten?

(kanske står i bloggen,har inte läst så noga idag)

Men det är inget de kan leva med då?

Tur att ni kunde skjuta på att hämta den andra kissen då.

Kram

2009-06-09 @ 08:50:35
URL: http://www.hallonpajen.wordpress.com
Postat av: Fia

Det var ju tur att ni kom på vad det var så att inte nästa får samma problem.



Jag ställde mig på vågen nu imorse och har gått ner nästan fyra kilo på en vecka eller nått. Kanske kan man misstänka att det är hormoner från preventivmedel ändå som gjort att jag har fått problem med vikten. Kanske försvinner en del nu om jag har tur. :) Sen är jag självfallet mer försiktig nu och dricker rätt mycket vatten också. Men fyra kilo på en vecka... Det är lite konstigt.

2009-06-09 @ 11:39:31
URL: http://lusth.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback