Min mobil...en sista dödsryckning!


Kommentarer
Postat av: susanna

Det är krut i dej Lina.. Tänk om man hade hälften, då hade jag varit lycklig!!

2009-07-13 @ 22:09:00
URL: http://mammasusanna.blogg.se/
Postat av: Kitty

Vad hotfull kunden lät :( Var det ett misstag att göra som kunden sa och skicka det som det billigaste vilket kunden ville alltså?!

2009-07-13 @ 22:44:02
Postat av: Lina

Var ju en riktigt elak kund så ;-) Roligt att personer som lämnar liknande kommentarer aldrig vågar stå för dom fullt ut...

2009-07-13 @ 22:45:44
URL: http://absolutlinan.blogg.se/
Postat av: Issa

Well, jag vågar ;)

Och jag tycker verkligen att du behandlade kassörskan fel. Jag vet hur det är att stå på andra sidan och få ta emot skit, kanske borde även du testa på den upplevelsen för att få känna vilket helvete det är när kunden skyller ifrån sig bara för att denne inte brytt sig om att kolla upp i förväg vad som gäller.

Du verkar vilja tankeläsning, flera gånger, tyvärr har inte människan kommit så långt än, kanske snart... ;)

2009-07-14 @ 11:30:56
Postat av: Lina

Issa: Det är just det att man som kund inte ska behöva kolla upp allt innan, man ska kunna förlita sig på kunnig personal. Och jag har faktiskt provat på att arbeta med ett serviceyrke...just av den anledningen tycker jag att man ska sätta kunden främst!

2009-07-14 @ 12:51:02
URL: http://absolutlinan.blogg.se/
Postat av: Agnieszka

Tjejen i kassan kunde ju inte veta att det låg en mobil i paketet som du skulle skicka. Tycker det var Fel av dig att ge henne skit, hon gjorde ju bara sitt jobb och frågade faktiskt hur DU ville skicka det, alltså är det upp till dig att innan kolla upp alternativen och veta och då kunna säga att "nej inte billigast utan den eller den" Tycker helt enkelt det var fult gjort av dig att ge henne skit för att du inte kollat upp alternativen innan. För all del att hon jobbar där och borde veta alternativen, men hon frågade dig faktiskt!



Ha en fin dag!

2009-07-14 @ 14:31:52
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback