intressant diskussion


Kommentarer
Postat av: Fia

Det jag tycker är så sjukt underbart är att alla har rätt till sin egen åsikt men uppenbarligen inte barnen som tvingas att leva med det val som föräldrarna gör. Jag tycker att det är väl det är väl det mest idiotiska man kan göra egentligen. Bestämma över barnets huvud om förhuden ska vara kvar eller inte känns som något riktigt idiotiskt. Det är ju ett val som karln kan göra i vuxen ålder sen istället då man kan väga för och nackdelar själv utan att någon annan ska pusha på. Nä jag tycker att man ska bannlysa den satans omskärningen i Sverige och ta avstånd ifrån all sådan handling på samma sätt som man gör det med kvinnlig omskärning. Det finns ju inte en kotte som kan tänka sig göra detsamma när det gäller en kvinna i Sverige så varför ska det göras på män? Särskilt män som inte ens har ett val.. Pojkar, bebisar.



Egentligen, varför tänker man inte på bebisen? Varför ska man bara tänka på vad man själv tycker är rätt eller fel och utesluta den person som det faktiskt handlar om?

2009-07-29 @ 14:36:18
URL: http://lusth.blogspot.com
Postat av: Fia

Oj, du är läskig. Fick nästan en chock när jag såg det jag skrivit i ditt inlägg. Men tack tack för utrymmet i din blogg. :) Det var lite kul att se faktiskt. Skulle dock vara intressant att se hur andra tänker som är för det här med omskärelse.

2009-07-29 @ 21:37:52
URL: http://lusth.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback