juligt <3


Kommentarer
Postat av: Fia

Jag håller med dig faktiskt. Hade Robin borta rätt mycket under en period när han var yngre då jag hade det rätt jobbigt och så var han med sin farmor och farfar också. Det blev vardag och rätt så trist efter ett tag. Dessutom försökte vi hitta på så mycket som möjligt under den tiden eftersom vi ville göra så mycket som möjligt. Nu när situationen varit mer stabil så är han nästan aldrig borta. Klart han är hos kompisar och ibland hemma hos min pappa men det är inte alls lika mycket som det var innan. Jag vill ha han hemma mestadelen av tiden och jag vill att han ska ha en stabil situation. Jag ångrar dock inte att jag tog den hjälp som jag fick när det behövdes så väl. :)

2009-12-23 @ 18:35:02
URL: http://lusth.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback