vad får man räkna med?


Kommentarer
Postat av: Ingela

Jag har visserligen ingen blogg men tänker när jag skriver kommentarer i bloggar att jag aldrig vill skriva ngt som jag inte lika gärna kunde säga i verkligheten till den personen. Men andras sakliga åsikter om ens egna påståenden och teorier, det tycker jag att man får tåla... Inte börja gapa om elakheter för att inte alla oreserverat håller med utan ställer logiska, konkreta frågor...

2008-11-29 @ 21:53:16
Postat av: Marina

Man vill inte att det skall vara så, men tyvärr får man vara förberedd på att vissa anser sig ha rätt att trakassera och hota.

Jag har hela tiden bloggat under mitt riktiga namn, och det har medfört allvarliga mordhot och trakasserier. Den första tiden raderade jag sådana kommentarer och såg dem som ett sätt att skrämma mig till tystnad. Men sedan blev det mycket allvarligare.

Det finns just nu två pågående polisutredningar och polisen har lyckats spåra de ansvariga, så det verkar gå till åtal.



Sedan är det ju också så att det beror på vad man bloggar om. Jag bloggar mot pedofiler och för utsatta barn, så det var en stark grupp jag fick efter mig.

Om jag skulle börja blogga idag, så tror jag att jag hade valt att vara anonym.

Jag beklagar att du utsatts för obehagligheter.



Mvh Marina

2008-12-01 @ 18:16:16
URL: http://marinaengan.wordpress.com
Postat av: Lina

Marina: Usch va hemskt det lät:-( :-(

2008-12-01 @ 18:32:00
URL: http://absolutlinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback