heta diskussioner & besök av tant Jill


Kommentarer
Postat av: Monica (Gealach på FL)

Jag läste också diskussionen om kuvertavgift. Jag resonerar som du, nu hade vi inte kuvertavgift på vårt bröllop, men vi önskade oss pengar till bröllopsresan. Jag hade nästan mardrömmar innan vi bestämde det om hur jag och maken skulle försöka klämma in en massa glas och handdukar i redan överfulla skåp. Idag när de flesta som gifter sig redan bor ihop och har allting så känns ju presenter i form av saker till hemmet lite förlegat. Visserligen fick vi en del sådant också, men som tur var så var det bara sådant som vi faktiskt behövde, en stor vas och en bålskål, bland annat. :-)

2007-07-28 @ 09:43:26
URL: http://gealach.blogg.se
Postat av: Sara

HAHA!! Det är många som tycker nåt på familjeliv!! :-D Det komiska är att det alltid är jätterätt eller jättefel, finns inget mitt emellan. :-D Det kan vara rätt underhållande ibland om att läsa trådar som egentligen inte handlar om någonting men alltid spårar ut totalt!!

2007-07-28 @ 23:16:58
URL: http://snorky.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback